پرینتر فارگو 1250e

1399/07/12 در ساعت 16:29:00

پرینتر فارگو 1250e

پرینتر فارگو 1250e

ویژگی های فارگو 1250e

سرعت بالا

DTC1250e سریع ترین کارت پرینتر در میان دستگاه های مشابه است. این چاپگر فارگو هر کارت PVC را بسته به نوع چاپ در زمانی بین 6 تا 24 ثانیه چاپ می کند. DTC1250e اولین دستگاه کلاس یکرو است که هر کارت تک رنگ را تنها در 6 ثانیه چاپ می کند. 

کیفیت بالا

چاپگر کارت DTC1250e ساده، قابل اطمینان و مقرون به صرفه است و روند چاپ و شخصی سازی انواع کارت های شناسایی را با ارائه بیشترین دوام و ظرافت انجام می دهد. 

چاپ کد QR

این چاپگر کارت علاوه بر بارکد و متن قادر به چاپ کدهای QR است. کدهای QR یا همان پاسخ سریع، داده های رمزگذاری شده هستن که مشخصا برای تلفن های همراه هوشمند به کار می روند. برای چاپ کد QR به وسیله کارت پرینتر DTC1250e لازم است نرم افزار چاپ کارت شناسایی دارای قابلیت چاپ کد QR مانند Asure ID Express را نصب کنید. 

 

ریبون های سازگار با محیط زیست

برای کار با کارت پرینتر DTC1250e می توانید ریبون EZ  با تعویض و بارگذاری کارتریج آسان و سریع را انتخاب کنید و یا با استفاده از ریبون های مقرون به صرفه ECO آسیب کمتری به محیط زیست برسانید. ریبون های ECO هم با محیط زیست و هم با بودجه شما سازگار اند! این ریبون ها از کارتریج قابل تعویض استفاده می کنند و می توان آنها را پس از تعویض کارتریج دور انداخت. 

 

اتصال استاندارد اترنت 

 فارگو با به کارگیری درگاه های USB و شبکه امکان کنترل از راه دور چاپگر کارت را در مدل DTC4500e فراهم کرده است. این کارت پرینتر به راحتی می‌تواند با شبکه‌های داخلی و اینترنتی موجود یکپارچه شده و جهت چاپ کارت های شما به صورت متمرکز و یا از راه دور مورد استفاده قرار گیرد.

 

مشخصات فنی

چاپ : یک رو و یا دورو
روش چاپ: انتقال حرارتی تصعید / رزین
وضوح تصویر: ۳۰۰ نقطه در اینچ
سرعت چاپ: ۱۶ ثانیه در هر کارت / ۲۲۵ کارت در ساعت (YMCKO)
شامل نرم افزار جاسازی شده برنامه نشانگر Swift ID® و نرم افزار نگهداری و تشخیص چاپگر FARGO ® Workbench with با Color Assist matching تطبیق نقطه ای رنگ
حفاظت از داده ها: رمزگذاری AES-256 روی چاپگر از طریق شبکه ایمن
ظرفیت کارت: ۱۰۰ کارت ورودی ، ۳۰ کارت خروجی (دو طرفه: تا ۱۰۰ کارت)
اندازه های کارت پذیرفته شده: CR-80/پشت چسب CR-79

 

نظر جدید