پرینتر فارگو hdp 5000

1399/07/12 در ساعت 16:29:00

پرینتر فارگو hdp 5000

پرینتر فارگو hdp 5000

پرینتر فارگو FARGO HDP 5000 یک پرینتر کارت PVC با کیفیت چاپ بسیار بالا از hid می باشد که از تکنولوژی چاپ غیر مستقیم (از تماس مستقیم هد دستگاه با کارت جلوگیری به عمل می آید) استفاده می کند که باعث بهبود فرآیند چاپ ،کیفیت بالاتر ، عمر بسیار بیشتر پرینتر ، چاپ لبه به لبه کارت و چاپ بدون ایجاد لک در محل قرار گیری IC کارت در کارت های دارای IC می شود. 

طراحی پرینتر فارگو HDP5000:

چاپگر کارت فارگو مدل  FARGO HDP5000 با طراحی زیبا ، جنس بدنه با کیفیت و نمایشگر اعلام وضعیت به راحتی امکان دسترسی به تمام قسمت ها و اطلاع از عملکرد پرینتر را به کاربر می دهد .

طراحی هوشمندانه و ماژولار پرینتر فارگو 5000 باعث می گردد که مصرفی کننده بر مبنای نیاز خود اقدام به تهیه پرینتر چاپ کارت کند. و از خرید اقلام اضافی در پرینتر فارگو 5000 خودداری کند و به شدت در هزینه های خود صرفه جویی کند و در طول زمان اگر نیاز به ماژول های اضافی دیگر داشته باشد آن ها را به پرینتر خود اضافه کند.

با دستگاه چاپ FARGO HDP5000 و با توجه به قیمت کارت پرینتر و قیمت ریبون فارگو و مواد مصرفی آن، خرید پرینتر کارت فارگو 5000 و چاپ کارت پی وی سی PVC با این روش بسیار بصرفه و ارزان است.چاپ HDP  یکی از پیشرفته ترین روش‌های چاپ کارت پی وی سی در حال حاضر است.با فارگوHDP5000 ، کارت پی وی سی هایی مثل کارت شناسایی، کارت پرسنلی، کارت تخفیف، کارت هدیه، کارت باشگاه مشتریان، کارت گارانتی و غیره، با کیفیت بالاتر نسبت به سایر روش های موجود چاپ می شود. هیچ چاپگر دیگری با چنین کیفیت و قیمتی قادر به چاپ کارت پی وی سی با کیفیت مشابه نیست. کارت پی وی سی چاپ شده با این پرینتر کارت، کاملا باب طبع مدیران سازمانی و هیأت مدیره است.

FARGO HDP5000  به صورت استثنایی دارای کمترین زمان از کار افتادگی (استراحت) است. هد این پرینتر هیچ‌گاه با سطح کارت برخورد ندارد و هیچ‌گاه در حین فرآیند چاپ آسیب نمی‌بیند؛ در نتیجه، کارت پرینتر با تکنولوژی چاپ غیرمستقیم، طول عمر بیشتری نسبت به سایر کارت پرینترها دارد. چاپ کارت پی وی سی با انواع کارت پرینتر فارگو HDP با دوام تر و امنیتی تر از کارت پی وی سی هایی است که با سایر کارت پرینترها چاپ می‌شوند. با قرار گرفتن لایه ای از فیلم HDP بین تصویر چاپ شده و عوامل خارجی، ساییدگی و رنگ پریدگی کارت به حداقل می رسد.

از ماژول های پرینتر فارگو 5000  می توان به موارد زیر اشاره کرد :

دو رو زن ، لمینت یک طرفه و دو طرفه  و کارت خوان های  هوشمند rfid  اشاره کرد که مجموع اینا باعث شده پرینتر کارت فارگو یکی از کاملترین پرینتر های چاپ کارت در سطح جهان باشد.

 

خصوصیات فنی چاپگر فارگو hdp5000

 

نظر جدید